Dag 11,laatste dagje Gili - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Leon en Esther Bakker - WaarBenJij.nu Dag 11,laatste dagje Gili - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Leon en Esther Bakker - WaarBenJij.nu

Dag 11,laatste dagje Gili

Door: Leon en Esther

Blijf op de hoogte en volg Leon en Esther

20 Juli 2012 | Indonesië, Gili Trawangan

Vanmorgen waren we al vroeg wakker. Op het gemakje wakker worden en dan ontbijten bij het uitgebreide buffet.
Nog even mail checken en dan naar het zwembad. Het zonnetje schijnt fel en er is geen wolkje te zien,dus goed smeren met factor 30. Leon heeft een snorkeltrip geregeld op een privéboot. Hij heeft goed in de buidel moeten tasten,want het heeft hem 1 miljoen gekost........rupiahs wel te verstaan,hihi. Het is wel wat duur,ook als je het omrekend,maar dat komt omdat het een prive-boot is. De gewone boot zat vol en we wilden echt nog wel zeeschildpadden zien. Om 2 uur gaan we weg. We worden door 2 jongens meegenomen naar de meest prachtige plaatsen. Eerst voor de kust van Gili Trawangan,daarna voor de kust van het volgende eilandje Gili Meno en daarna naar het allerkleinste eilandje voor de kust van Lombok, Gili Air.
We hebben een aantal zeeschildpadden,een murene en heel veel mooie visjes gezien en zijn ook heel dichtbij geweest. Geweldig was het!!! Bij Gili Air gaven ze ons brood voor de vissen. We hebben leuke foto's van ons samen met een groep vissen.
Zometeen weer lekker gaan eten en genieten van ons laatste avondje op Gili. Morgen 11 uur (5 uur 's ochtends Nederlandse tijd) vertrekken we weer met de fastboat naar Padangbai en worden dan met een bus naar ons hotel in Sanur gebracht. We zijn erg benieuwd hoe het daar weer is.
Dus ons volgende verslag is uit Sanur.
Tot morgen weer.

• 20 Juli 2012 - 13:18

Jolly En Johnny:

Prachtig!!!
    Geniet nog van jullie laatste week in Sanur .xxx

• 21 Juli 2012 - 10:51

Peter En Bren:

Wat gaaaaaaf. Snorkelen is leuk, je ziet zoveel. Leuke foto!