Dag 9, relax-dagje - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Leon en Esther Bakker - WaarBenJij.nu Dag 9, relax-dagje - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Leon en Esther Bakker - WaarBenJij.nu

Dag 9, relax-dagje

Door: Leon en Esther

Blijf op de hoogte en volg Leon en Esther

18 Juli 2012 | Indonesië, Gili Trawangan

Wat hebben we heerlijk geslapen. :-)
Vanmorgen zijn we eerst gaan ontbijten. Er was een ontbijtbuffet,dus we hadden keuze genoeg. We hadden onze koffers ingepakt,want we verhuizen naar de kamer die we in eerste instantie hadden geboekt. We zijn tenslotte een dag eerder aangekomen en er was voor die ene nacht alleen een wat duurdere kamer vrij. Nu verblijven we tot en met zaterdag in een traditionele Lumbung hut. Ook weer helemaal leuk!!! En weer een buitendouche. :-)
We hebben 's ochtends op het strand gelegen en wat gesnorkeld. Maar helaas voor ons hotel niet heel veel te zien. Wel paar visjes,maar niet superveel. Er ligt ook erg veel koraal op het strand,dus het is erg oppassen waar je loopt. Om 12 uur moesten we de kamer van afgelopen nacht uit en om 14 uur konden we in de Lumbung hut.
We hebben onze koffers uitgepakt,alles op de foto gezet en zijn toen het hele eiland rondgelopen. We hebben er zo'n 2,5 uur (met tussenpauzes) over gedaan. Onze voeten zagen zwart. Ook weer mooie plaatjes geschoten.
Op de terugweg richting het hotel kwamen we een of ander gevecht tegen. Niet echt een gevecht,maar een soort wedstrijd. Het is een wedstrijd tussen 2 mannen met ieder een grote stok en een soort houten schild. Ze geven mekaar dan klappen tot er een van de twee opgeeft. Errug leuke sport,ahum. Het heet Pencak Silat.
Na weer te hebben gedoucht in onze buitendouche,waar overigens alleen zout water uitkomt,hebben we net weer heerlijk gegeten. Hier op het eiland hebben ze geen gewoon water, maar alleen zout water. Er staat dus voor na het douchen een grote kan met gewoon water om hier de rest mee af te spoelen. Je moet nu niet denken dat we met zeewater staan te douchen,want het is verder wel schoon zout water.
M'n haar voelt dus al lichtelijk aan als touw, maar dat kan de pret niet drukken. :-) Thuis doen we wel weer een haarmaskertje in.
Verder vanavond lekker genieten van lekkere drankjes en de muziek op de achtergrond.
Morgen gaan we misschien een snorkeltochtje doen. We moeten nog ff boeken.
Tot morgen weer.

Liefs vanuit het warme Gili Trawangan

• 18 Juli 2012 - 13:27

Pa En Ma:

Op zo"n strand kun je wel relaxen dus geniet er maar van.Bij dat snorkelen kom je misschien wel een knorhaene tegen hahaha Hier alles ok. Groetjes

• 18 Juli 2012 - 13:33

Jewe En Sam:

Ziet er prachtig uit. geniet ervan!

• 18 Juli 2012 - 13:35

Esther:

Hahaha,ik ga morgen eens zoeken en kijken of ik ze op de foto kan zetten hihi

• 18 Juli 2012 - 17:05

Tante Saar:

Zijn dat jouw voeten Esther met die slippers? wil ik ook!! nooit geen zere voetjes meer.